7 Eylül 2010 Salı

Tanışalım

p.s.
kişisel deneydir
sıkıcıdır
okumayabilirsiniz
sadece not almam lazımdı
gıdınızdan öperim
evat


1.Arkadaşlarımın arasında ofişıl olarak en normal olanı benim.(Hayır cidden öyleyim,seçildim falan,bildiğin resmi bir sıfat yani)

2.Mutlu olunca enerji patlamasından dolayı kendimi tutamadığım için,üzülünce de mutsuzluğum gitsin diye zıplıyorum,yapıyorum bunu evat!!!

3üBizden en sevdiğim;
kitap:Kürk Mantolu Madonna
film: Ah Müjgan Ah'tır.

p.s.
Sadri Alışık'a tapılır.

4.İflah olmaz bir sakarımdır.Dikkatli bakarsanız yanık,kesik,çizik gibi bilimum izlerimi görebilir,likitlerin elimde ne kadar tehlikeli olduğunu ilk buluşmada anlayabilirsiniz.

5.Unutmuyorum.Gerçi artık yavaş yavaş gereksiz olanları bilinçli bir şekilde unutabiliyorum ama insanların kurdukları cümleleri,özellikle ezberlediğim birşeyler varsa onları,yüzleri,sesleri,olayları...unutmuyorum.

6.Ateşle oynamayı seviyorum.Fakat sakarlığımdan,mutfakta üç-dört kere küçük çapta yangın çıkarmışlığım,onlarca çıkarayazmışlığım vardır.Bu sebeple hane halkı akşam
8'den sonra elektrikli aletlere yaklaşmamı ve kesin suretle ocakla oynamamı yasakladı.

7.İnsanları severim,kötülükleri pek umrumda değildir.Karşılık beklemeden uzaktan uzağa,kendi kendime de severim.

8.Mekanlarda en çok tavanları severim,tavanlar mühimdir.

9.Hayatımdaki entel takımı olmasaydı boğulabilirdim dostum,evat.

10.İnsan seçebilme konusunda sanıyorum köşedeki kitaplık benden daha başarılıdır,hiç anlamam.Böyle "ben insan sarrafıyım hey höy" diye konuşan adamlara özenirim,beceremem.

11.İnsan ilişkilerinde oyun oynayacak sabrım yok.O anda gerçekten ne hissediyorsam içimde kalmasın diye onu yaparım,yanlışlığına doğruluğuna bakmam.Misal içimden aramak geliyorsa ararım,özlemek geliyorsa özlerim,belki bayram değildir eniştemi öperim ve sair.

12.Bağımlılık yaptığımı söyleyen birden fazla kişi oldu.

13.Asla sesli şiir okumam,asla şiir yazmam.Mecbur kalmadıkça düz yazmam,ters yazarım,bence daha eğlenceli.

14.Sallangaçları severim-ki siz onlara salıncak diyorsunuz neden anlamış değilim,evat-

15.İyi gün dostuyumdur valla bak.Zira kötü gününde düşmanım çağırsa yardımına koşarım,bu benim için ayırt edici bi özellik değil.Doğal olarak iyi gününde kimin yanındaysam onu seviyorumdur.

16.Alkol konusunu hiç açmayalım.Daktilom hem benden daha fazla alkole dayanıklıdır hem daha çok seviyordur diye tahmin ediyorum.

17.Hayatımda sadece bir kişi için sustum ve onun susmasını anladım.

18.Zaman zaman canım birşey çeker,ne olduğunu bulamam.Zaman zaman birini çok özlerim ama kimi özlediğimi bilemem falan,dengemin şaştığı olur.

19.Saçlarım Karadeniz dalgası...

20.Bana gaz ver,bir gecede sana tez yazayım.Yemin ederim motivasyonla çalışıyorum.

21.Hasta olunca aşırı şımarık,huysuz,nazlı,böyle kedi gibi mıyır mıyır bir insan olurum ben.Şefkat isterim,şefkat bana iyi gelir.İğnelere ağlar,ilaç içmem zira çok acılar.

22.Hayatta korktuğum bissürü birşey var ama deniz araçları ve palyaçolar fobilerimdir.Yüzünce katıksız bir mutluluğa haiz oluyorum,bilemezsin.Sresli,sıkıntılı,mutsuz olduğum zamanlarda mutlaka suya dokunmam lazım gelir,suyla uğraşırım.

23.Ne kadar parlak,şaşaalı,güzel olsa da sahte olan hiç bir şeyi sevmiyorum.Parkları ve akvaryumları sevmemenin nedeni de budur.Fare kapanına konulmuş yeşilliklere benzetirim parkları,insanların gerçek koruları,ormanları kesip kendilerine yalancıktan yeşillikler yapması beni sıkar.Okyanuslarda ya da denizlerde görmeyeceksem balıkları,evimde bir bardakta tutmak bana ters.Acıların da sahtesine inanmam,mutlulukların da insanların da ve gerçekle sahteliği ayırt edebilme yetilerim gelişmiştir şükürler olsun,sanırım iç güdü,evat!!

24.Her aklı başında insan gibi Mr. Darcy'e karşı boş değilim.Hatta köyün meydanında karşılaşsam "akşam gel iste" derim,yaparım bunu.

25.Oyunlar icat ederim,benimle oynarsanız sizi öperim.

26.Aşk üzerine kelime yazmam,yazanlar başta Özdemir ve Cemalettin olmak üzere şairler değilse çoğu zaman gülerim.

27.Yüzeysel olabilmek için takdir edilesi bir çabam var,hala uğraşıyorum,uğraşmaya da devam edeceğim.

28.Bana balon alırsanız,beni mutlu edersiniz,sizlere şükranlarımı sunarım.

29.Özlersem ararım.

30.3 mühimdir,en mühimidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder