25 Haziran 2010 Cuma

yedi tanecik gün

adresimin değiştiğinden beri bir hafta oldu...
yedi gün...
yedi tane yirmi dört saat...
yedi günde mi yaratımıştı tanrı evreni,neydi sahi,yoksa yine mi karıştırıyorum???

bu yedi günde,
gök kubbem değişti...ağaçlarım değişti...kedilerim değişti diyemeyeceğim ama kedilerim oldu -en çok siyah olanını seviyorum sanırım-
kocaman gerçek bir deniz, yedi tane mucizelerle dolu tepe sahibiyim artık...
sokağımın adı değişti...sokağımın adı "umut" olmuş daha bugün farkettim...evrene gülücük attım,beni hala şaşırtıyor.
ismini hatırladığım o son sokaktan ağlayarak indiğimden beri yedi günden fazla oldu...sokağımın adı umut oldu artık...

sanırım
yazının devamını susacağım...


p.s.

yedi gündür aralıksız olarak the frames-rise dinliyorum...
bulun muhakkak dinleyin...
önceden söyleyeyim;50. saniyeyi 51.'ye bağlayan notalar benim ama...

geri kalan bütün notalar artık başkalarının olabilir
hepsi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder