1 Kasım 2010 Pazartesi

Sakarlık değil de tesadüfler silsilesi diyelim

Konumuzla alakası yok ama aklıma geldi söyleyeyim dedim;

sanırım sakarlık tarihimin en kapsamlı işi,
bu yaz St. Antuan'da mum dikmeye çalışırken,yanlışlıkla benim mumu tam yerleştirememden kelli sırayla bütün mumları devirmem...akabinde bir kısmının yanar halde yerlere düşmesi...yanımdaki turist teyzenin üstüne bi kaç tanesinin devrilmesi...bu sırada heyecanlanan amcanın yanındaki teyzeye çarpması,teyzenin elindekilerinin -gazete ve dergiler- havaya saçılması ve sair kelebek etkileri... aslında benim bütün kiliseyi yakayazmış olmamdır.

bütün heykellerden özür dileyerek nasıl kaçtığımı ben biliyorum,kaçarken de dua sıralarına çarpmıştım zira.

töbe estafurullah en büyük katolik kilisesini kundaklıyordum ya,kaçarken bir de aklımda böyle haber manşetlerinde kendimi görür gibi oldum,
-18. yy'da inşa edilen kilisenin bir Türk eylemci tarafından kundaklanmasıyla çin borsasında düşüş yaşandı... eylemci koşmaya çalışırken merdivenlerde takılıp düştüğü içün rahatça yakalandı... eylemcinin amacının ne olduğu anlaşılamadı...

töbe estafurullah
allahtan camilerde ateş mateş yok
şükür yareppim dinimiz amin
evat

p.s.
fioana apple'dan across the uviverse dinleyin efendim,yapın bunu
öptüm gıdınızdan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder