15 Ocak 2011 Cumartesi

Sevgili Günlük

UYARI!!!
-içerideki ses sistemi aşırı derecede kişisel mızmızlanma içermektedir


ay tanrım çok hastayım,o kadar hastayım ki içim çekiliyor. ve tabi ki murphy yasalarını sektirmeyen yaşayan bir zat olarak ayın 18inde çok önemli bir sınavım var. en son geçen sene bu kadar ağır hasta olmuştum,serum falan takmıştı doktor arkadaşlarım ve yine sınav dönemimdi.yarın hastaneye gidip serum yiyecekmişim,öyle buyurdu yüksek zatlar.
nefret ediyorum iğne,serum,neşter ve türevlerinden...aşırı derecede korkuyorum,tırsıyorum,ağlayasım geliyor ki ağladığım da görüşmüştür.

ben hasta olunca,moralim bozulur,depresif olurum,mıyıldanırım,şefkat isterim,kedi gibi olurum ama bu sefer o kadar hastayım ki moralimi bozamıyorum bile,her tarafım ağrıyor falan filan...

bi de konumuzla alakası yok ama birini unutmak,aklımızdan çok iyi bildiğimiz bir şarkının notalarının uçup gitmesine benziyor bence...

son dakika saçma sapan tespitimi de yaparım,kendinize dikkat edin annem,sevin accık beni,evat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder