26 Temmuz 2010 Pazartesi

İskarpinlerimden Şampanya İçmek İsteyen???

herkesler bir gün on beş dakikalığına ünlü olacak demiş büyüklerimiz ya, ben yetmiş iki saatle sıramı savdım,artık tacımı tahtımı gençlere bırakıyorum,onların önünü açıyorum biyron efendim...

şöhret beni hiç değiştirmedi korkmamak lazım,fakat bu kadar başarıya doyunca babama telefon açıp "ben bütün unu eleyip eleğini magazin bültenlerine dayayan sen'atçilar gibi bodruma yerleşcam,bana zeki müren'in evine komşu bir ev alsanaa" dedim...
yüzyıllardır benim acayipliklerime alıştığı için iki saat geyik çevirdik kendisiynen.

sonra bodrum'u sevmediğim aklıma geldi,kuşadasına gideyim bari dedim...

tek pişmanlığım,ünlü hit'im,singılım,söz müzik aranjesi bana ait olan çıkış parçam "emo dayı"yı kameralara söylememek...

neyse sen'at halk içündür diyerek ben yine birebir sizlere söylerim bestemi annem...

p.s.

iş bu saçma yazı,3 dakikalık röportaj üzerine feysbuktan deli gibi ekleyip,"ihi mihi çok tatlısın,güzelsin" tandansında ve "seksen yaşından sora senin de ehliyetini alsınlar" içerikli ponekiğe(!) dayalı mesajlarla günlerimi gecelerimi dolduran,beni dumurlara gark eden pek muhterem bay ve bayan insanlara ithaf edilmiştir,ülkemde beynin bedava olduğu bir kez daha kanıtlanmıştır,evat!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder