27 Temmuz 2010 Salı

Sıradaki parça antalyadaki nişanlım müge'ye

mesela bazen istiyorum ki bir şarkı duyduğumda bende yaşıtlarım gibi içleneyim,"yaşanmışlıklarım"ı düşüneyim efendime söyliyim kavuşamadığım aşklarıma ağlayayım,içip içip "allah belanı versin,o yanında ki de turşuya benzio zaten,pılas asla benim kadar sevemeyecek seni,pişman oliciksin" tandansında mesajlar atayım,ağlayayım zırlayayım...

yok!!!
hayır bildiğin yok!!!

bir insan bu kadar meşe meşe yaşamamalı hayatta,ne bileyim böle eften püften konulara da girmeli,az biraz ergenlik acıları çekmeli,böyle bodoslama "koyver gitsinnn annem" tadında nereye kadar ama???

ben de zaman zaman,bazı bazı antalyadaki nişanlım mügeye kral tividen "ashkım senı chock seviorrmmm" diye mesajlar çekmek,sıradaki parçayı kendisine armağan etmek,efendime söyleyeyim salak saçma kıskançlık krizlerine girmek hadi en olmadı eski yaşanmışlıklarıma(!) küfür etmek istiyorum lan!!!

bu ne vurdum duymazlıktır bu ne aymazlıktır...
genciz güzeliz,teğet geçtik nasip kısmet değilmiş,biz zıplamamıza bakalım,bana gerçek acılarla gelin hüleyn kafasıyla nereye kadar bilmiyorum.

aman napıyım yaa,hava çok güzel,deniz var şehrimde,yakında yine sınır değiştireceğim,altı aydır uzaklarda olan döndü,ben ışık saçmayayım da kimler saçsın...

öperim gıdınızdan

p.s.
ashkım seni chock özledim,keshke yanında olsam
evat

1 yorum: